Pussmannen, med kraft att pussas

Idag är det skärtorsdag och de flesta slutar efter halva dan idag :) Själv ska jag jobba natt ikväll igen, inte så farligt, pengarna behövs ju alltid :)

Läste på Expressen att man har tagit en kille/man som man kallar för "pussmannen", han ska tydligen ha grabbat tag i okända kvinnor på stan och kysst dom på halsen och på munnen samt slickat på dom, han själv säger att han bara sa hejdå på franskt vis. Alltså, om man vill säga hejdå till en kvinna och hon skriker åt dig att sluta och försöker slita sig loss, då lägger man av va? Vilken sed man än använder. Jäkla pucko. Dock tyckte jag att namnet var ganska roligt, "Pussmannen" :P hihi.

Funderar på att tigga av alex att han ska följa med mig och leta efter en sjysst sommarjacka, behöver en nu när det regnar och är varmt... Får se om jag har tur ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0