Embla!

Nu är jag hemma :D Eller ja, egentligen kom jag hem igår natt men eftersom jag jobbade så kunde jag inte skriva nåt (kom ju ändå hem halv tre)

Vi har ett nytillskott i familjen! :D


Det här är EMBLA! :D

Jag har inte så många bilder just nu, har ju inte varit här. Men ni kan räkna med många kattbilder framöver :P
Vi åkte till Tant Veterinär idag för en kontrollbesiktning (Gud låter som att hon är en bil!) och allt var jättebra och vi passade även på att vaccinera henne. Ska försäkra henne på måndag också. Bara för att vara säker!

Lite otäckt var det ju men hon skötte sig ändå ganska bra.

Just nu så håller på hon och jagar muspekaren på skärmen och ska ställa sig mitt för och läsa själv ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0