Fredag

Så skönt att det är fredag nu, dock får jag ju inte njuta av fredagsmys som de flesta andra, ska ut och jobba inatt igen.

Men imorgon är jag iallafall ledig :) det ska bli otroligt skönt! Alex och jag funderar på att åka till en resebyrå och kolla hur det går till att åka på weekendresa till London. Vill så gärna åka bort nånstans, inte Sverige alltså, och London har alltid lockat, skulle så gärna vilja besöka Madame Tussauds verkar så himla coolt :D Alex är mest sugen på hur Fish'n Chips smakar XD

En liten tillökning väntar vår lilla familj också :) Mer om det sen!

Kommentarer
Postat av: Sara

Hahahahaha :D om jag gör det så lägger jag ut en video på bloggen där jag säger det :D

2009-08-01 @ 10:40:28
URL: http://candis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0