Lördag

Skööönt att ha sovmorgon ^^ Sov till elva med vaknade av att killen sitter och spelar Metroid som en galning på Wii (vi köpte den förra lönen :D) Han är söt hubben, när han ska koncentrera sig så sitter han med munnen öppen och leker runt med tungan XD

Grillning hos föräldrarna idag :D Fuskisarna åker ju till Gotland på måndag, ska vara hundvakt/husvakt i tre veckor då, måste komma ihåg att kolla om min rullväska är där, skulle vara så mycket enklare än att lägga kläder mm i påsar som sen försvinner..

Ny hudkräm måste jag köpa också >_< Min har på nåt vis försvunnit och min hud kliar så förbannat om jag inte smörjer in mig efter duschning, skit också....

Vackert väder idag dock, men vill inte visa mig i linne då jag har "mitt roliga" och ser ut som om jag vore gravid. Är det så för er också? Syrran skrev att hon får pms några dagar innan mens, samma här :P Kan vara RIKTIGT elak mot Alex då. Så innan jag fick p-piller så hade jag världens jobbigaste mens, pms, gravidmage och en mensvärk som gjorde att man låg och krampade i sängen i en timme för att sen somna när iprenen verkade. Det ni!

Aja, ska surfa runt nu och bara ta det lugnt på min lediga dag :)


Detta spel som Alex spelar, gav han det som ett litet tack att han sköter lägenheten nu när jag jobbar så mycket :) Älskar dig ditt stora troll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0