Carpe Noctum

Sitter och våndas över att jag måste lägga mig nu >_< Ska upp och jobba imonn och måste lägga mig tidigt, bläää.
Mitt problem är inte att komma upp på morgonen, problemet är att komma i säng på kvällen :P Det är såklart då man upptäcker en massa roliga saker man kan göra, spela WoW, läsa runt på nätet, kolla på film/tv. Tråkigt att lägga sig när man inte vill. Var likadant när jag var liten, mor fick kämpa för att få mig i säng och hon fick VERKLIGEN kämpa för att få upp mig sen på morgonen :P Läste i Aftonbladet nångång att det finns dagmänniskor och nattmänniskor, är definitivt en nattmänniska, nästan orättvist att vårt samhälle är byggt på 8-17 systemet och att alla MÅSTE foga sig till det. Borde finnas 12-20 tider också för oss morgontrötta...

Aja, ska börsta gädderna nu, sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0