money och körning

Wihi, har fått försäkringspengar nu ^^ så nu känns det lite bättre igen, alltid bra att ha lite pengar på kontot.
Ska strax köra till ICA och inhandla lite bindor, märkte ju att jag inte har NÅNTING hemma >_<
Imonn så ska jag tydligen köra till Sörbo och hjälpa dom att ställa upp tält och packa upp till deras medeltidsfest som de ska ha på Fredag, men jag vet dock inte om jag och Alex ska komma dit, vi får se hur vi mår då.

Har även upptäckt att mitt Word har lagt av så jag kan inte längre skriva cv:n till olika jobb, så jag måste köpa ett nytt sånt också tydligen >_< den jag hade på datorn var tydligen bara en "prova på" Word. Så himla irriterande!
Aja, ska kolla om älsklingen mår bra där inne på toan, han har suttit där ett tag nu....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0