Torsdag

Kom upp för kanske en halvtimme sen, lite svårt att sova ut när mongokatten ska leva rövare under täcket :P Hon lyckas komma under täcker efter mycket bök, sen upptäcker hon att det är lite svårare att komma ut så då blir det minsann fart där under, att hon sen har en uppsättning väldigt vassa klor gör saken inte bättre :P

Har utfodrat kreaturen nu och läser mest runt, ska ta cykeln till Rätt Pris och hämta ut min nya mobil som egentligen kom vid tre igår, men min mobil tyckte det var askul att inte låta nånting så jag märkte det inte förrän kanske 20:40 :P 20 min innan dom stängde alltså. Skitkul ska bli så skönt att byta ut den! Får hoppas nu att det är rätt färg, men med min tur så skulle jag iinte bli ett dugg förvånad om den är rosa med blommor på XD

Kram!


Good morning sunshine!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0