dumma

Ska lägga mig om ca 45 min och titta på Trollkarlens Hemlighet, för att sen sova.
Åkte till Apoteket med sötnos som köpte Ipren och Berocca till mig så jag orkar jobba imonn och på tisdag >_< helst skulle jag vilja ligga hemma under täcker och bara kurera mig, men har ju nyss varit sjuk i en vecka, och jag är vikarie för vikarien imonn :P så dom har ingen mer att ta in, måste alltså ställa upp...

Det sjuka (hehehe) är att syrran också håller på att bli sjuk igen.. Våra liv är ganska lika just nu :P Hon går också på ströjobb och håller också på att bli sjuk för andra gången på kort tid, och hon och jag är inte sjuka ofta annars..

Aja ska fortsätta kolla på The F Word, få lite inspiration till matlagning när vi flyttar hemifrån sen. Hehehe Ramsey skrek precis "DONT FUCK THE DUCK!" xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0