Hostigt värre

Har fått en sån otäck hosta igen, har väl småhostat lite sen jag var förkyld, men nu känns det riktigt illa, piper när jag hostar och det svider eller bränner i lungorna. Näsan är fortfarande täppt också. Varför kan jag inte bara få bli helt frisk? Är asjobbigt att jobba när man hostar efter luft hela tiden.

Nu är det iallafall helg, får försöka vila lungorna nu och inte anstränga mig så mycket. Jobbar igen på Måndag och på Tisdag :D Alltid trevligt när de hör av sig och behöver mig ^^ (egoboost)

Imonn får jag även köpa nån liten godisbit, har ju ingått i en pakt med sötnos om att vi inte får äta godis nån annan dag än Fredag ELLER Lördag, och då ska det mest vara nåt litet. Har redan bestämt att jag vill ha en Marabou Premium - Dark Milk :D

ska försöka leta fram en nässpray nu så man får luft...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0