Förklaringar i natten

Borde väl ligga i sängen fullt sovandes vid det här laget. Men knäpp som jag är så verkar det inte vara så...

Nädå ska lägga mig snart iallafall.

Men skulle mest skriva att orsaken att jag inte skriver så mycket just nu är att
1.) Jag jobbar som en galning för tillfället, och för dom som inte vet så är det ganska jobbigt att städa stationer och tåg, så jag är ganska trött om kvällarna.
2.) Jag har aldrig varit en bra skrivare, skrev nästan aldrig i dagboken när jag var liten. Inte bra på att uttrycka mig helt enkelt.
3.) Det känns itne som att nån egentligen läser min blogg ändå, antagligen för att den inte handlar om mode, smink, eller t.om sjukdom. Den har inget tema helt enkelt. Så det känns faktiskt lite meningslöst...

Där har ni orsakerna att jag inte skriver så ofta. Inte för att jag vet varför jag ursäktar mig och förklarar för folk som ändå inte bryr sig, men nu vet ni...

Natt nattt ^^


Kommentarer
Postat av: Pappa

Snygg dörrmatta ni skaffat :-)

2009-07-15 @ 22:54:04
URL: http://janne58.se
Postat av: Ami

Klart vi läser och bryr oss :)

2009-07-16 @ 12:10:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0