Uppdatering och filmer

Herregud vad dålig jag är på att uppdatera!

Aja, idag skulle jag egentligen ha sett Harry Potter och Halvblodsprinsen, men min bil bestämde sig för att, nej nu lägger jag av en liten stund... Så jag måste ju såklart vara hemma och fixa med den istället. (visade sig vara en anslutning som satt liiiiite löst, men när vi kommit på det så var klockan redan typ kvart över nio och filmen hade börjat för längesen)...

Eftersom det pratas så mycket om det så är det väl lika bra att jag kör med :P

Här är dom två filmerna jag absolut ska se när de kommer på bio!

Alice in the Wonderland



Sherlock Holmes


(Var vänlig och ignorera den konstiga tjejen i början och slutet)

Kommentarer
Postat av: Sara

Tim Burton är gryyyym :D The Legend t ex, mästerverk :D synd att man måste vänta så länge på filmen bara.

2009-07-25 @ 20:30:22
URL: http://candis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0