Farliga trappor och ohyffsade gubbar.

Äntligen får man ta helg :) Har jobbat som en galning nu och bara haft en dag ledigt. Men nu är man ledig i TVÅ, jo jag sa TVÅ dagar :D Ska bli så sköööönt.

Ingen bra dag för mig dock, vaknade av att hela vaden drog till i världens sendrag som gjorde så jäääkla ont att jag knappt kunde sträcka ut vaden alls på dan (har fortfarande ont)
Sen på jobbet så blev mina skor blöta av den jäkla skurmaskinen så när jag skulle gå ner för några trappor (som är av marmor/sten = HÅRT) Så halkade jag och dunsade ner 4 trappsteg och dunsade i högra sidan av rumpan och armbågen. Så nu har jag ett snyggt avlångt blåmärke där jag slog i kanten på trappsteget :P På rumpan alltså.
Men det roliga är att när jag sen satt där och kved och man verkligen såg att jag hade ont. Så kom det en lokförare nerför trappan och frågade.
- har du halkat?
- Ja.. *kvider lite*
- jaha...
SÅ FORTSÄTTER HAN NERFÖR TRAPPAN!
Gentlemän, var finns dom idag?


Bild tagen från google

Kommentarer
Postat av: Elin

Pffft, vilken dålig människa!

2009-07-26 @ 20:54:04
URL: http://alotlikelife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0