Söndag tidig morgon

inte skrivit på ett BRA tag nu. Men jag är verkligen dålig på att skriva blogg och dagbok mm, har alltid varit det. Har ingen riktig, vad ska man säga... Behov av att "skriva av mig" så att säga. Men aja.

Är lite småförkyld, varit det i ett par dar, inte jättefarligt, men tillräckligt för att jag ska bli helt matt i hela kroppen och sängliggandes. Men imorgon ska jag ta de tre tågen jag har på kvällen iallafall, men jag får ta det lugnt :)

Var på IKEA i Torsdags också :D Dock var det den dan jag blev sjuk, så helt enormt kul var det ju inte. Men vi hittade lite saker som vi behövde, samt saker vi kanske inte riktigt behövde :P Men om jag nu skulle råka köpa en murgrönekrans som jag trodde var en murgröneranka och sen när jag upptäckte när jag kom hem att det inte alls var en ranka utan en krans men bestämde mig för att sätta upp den på dörren iallafall, så är det ok för jag unnar mig inte mycket ändå ^^

Embla har gått bärsärk heeela dan idag. jag skulle vilja visa en video jag spelade in med digitalkameran, men av nån anledning så vill det helt enkelt inte funka för mig :( HEEEELP!

Nä, nu ska jag och sötis gå och lägga oss samt att jag måste dra bort Embla som hänger i draperiet IGEN :P Natt natt!


Kommentarer
Postat av: Daddy

Va fin Olle är, snygg pose.

2009-09-08 @ 18:07:42
Postat av: ElinArmour

Men vilken snygging!!!

2009-12-07 @ 23:52:03
URL: http://elinarmour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0