Tisdag

Hej
Idag blir det nog ingen rolig dag >_< Fick lov att lägga mig relativt tidigt igår då jag helt plötsligt fick migrän och idag håller den i sig...
Har hittills upptäckt att jag inte får nicka, skaka på huvudet, hosta, nysa eller luta mig framåt.... Underbart....

Ska till Sörbo och prova vilka medeltidskläder jag och alex ska ha på oss på hans pappas bröllop (medeltidschema, duuuuh) Sen ska vi ta en promenad till OK och hämta paketet, blev inte av igår :P

Blir nog bara att ta det lugnt resten av kvällen. Puss!


Del av Alla hjärtans dag buketten jag fick av alex <3

Kommentarer
Postat av: Sara ~ Candis

SV. :D de tycker jag!!!

2010-04-10 @ 22:43:10
URL: http://candis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0